Seitsemän totuutta itsestäni

Sain ensimmäisen blogi-haasteen ”Vuorten juurelta”. Pitäähän siihen tarttua. Tehtäväksi tuli siis kertoa seitsemän totuutta itsestä.

    1. Minulla on maitohammas, ihan siis suussa. Saan kuulla siitä aina, kun käyn uudella hammaslääkärillä. Minulla on muutenkin oudot hampaat: yksikään ei ole koskaan reikiintynyt. Minulle on tullut vain yksi viisaudenhammas (suu on kuvattu, lisää aihioita ei ole), ja sekin oli hyvässä kunnossa ja käytössä, kunnes hampilääkäri jostain syystä halusi ottaa sen pois.

    2. Kävelen unissani. Parikymppisenä tein tätä enemmänkin. Mitään muistikuvia minulla ei näistä retkistä tietenkään ole, mutta koska siirtelen ja kätken tavaroita, jään kiinni, kun niitä löytyy hyvin oudoista paikoista (esim pyyhkeitä jääkapista). Vaihtoehtoisesti syön (esim haukkaan neljästä eri keksistä ja jätän puolikkaat pakettiin.)

    3. Osaan matkia eri eläinten ääniä.

    4. Olen pirullisen sisukas. Minulla on siitä itse asiassa ihan lääkärin lausuntokin 😉

    5. Puhun itsekseni, kun olen yksin kotona.

    6. Olen murtanut luitani kaksi kertaa. Kompastuttuani kotona kynnykseen murtui neljä varvasta. Vasen keskisormi jäi vinoksi pienen hevosen selästä suistumisen seurauksena. Kotona oleskelu lienee siis minulle vaarallisempaa kuin ratsastaminen, kun jäseniä murtuu enemmän.

    7. En ole koskaan käynyt Venäjällä sen paremmin kuin Neuvostoliitossakaan.

Viisitoista pitäisi kuulemma haastaa edelleen, mutta jätän haasteen kenen tahansa tartuttavaksi!

Kategoria(t): Sekalaista. Lisää kestolinkki kirjanmerkkeihisi.

4 vastausta artikkeliin: Seitsemän totuutta itsestäni

  1. Riikka sanoo:

    Terkkuja vuorten juurelta! Kiva, kun otit haasteen vastaan, näitä on aina kiva lukea 🙂

  2. KirsiBee sanoo:

    Komppaan lääkärin lausuntoa :).

Vastaa

Täytä tietosi alle tai klikkaa kuvaketta kirjautuaksesi sisään:

WordPress.com-logo

Olet kommentoimassa WordPress.com -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Twitter-kuva

Olet kommentoimassa Twitter -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Facebook-kuva

Olet kommentoimassa Facebook -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Google+ photo

Olet kommentoimassa Google+ -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Muodostetaan yhteyttä palveluun %s